Hurra, Hurra, HURRA!

Tänkte berätta lite kort och snabbt om mitt födelsedagsfirande, annat som hänt de senaste veckorna är väl inget att hänga i granen.

Som sagt, förrförra lördagen fyllde jag 17. Det firades i Sölvesborg med pappa och den sidan av släkten. De bjöd mig på restaurang och efteråt blev det tårta och alfapet i Ea & Hannas nya lägenhet. Haha Alfapet låter kanske inte som fetaste firandet men hela dagen var verkligen supermysig. Bra väder var det också!

Helgen efter bjöd jag med flickorna till Chill Out i Kristianstad. God mat och som väntat blev det också mycket trevligt. Efter maten hade vi det mysigt hos Fanny ett tag. Precis lagom firande allt som allt.


Hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0