Rubrik kan kännas överskattat ibland, som nu.

Då var måndagen avklarad och helgen är nu ett minne blott. Söndagen spenderade jag hos min Måns där jag tittade på när han åt godis och sov, gulligt värre. Vi var även ute och gick, tog oss hela vägen till Hammars ände. Äntligen är kvällarna varma! Eller, så pass varma att man kan gå ut utan att frysa ihjäl.. Hurra för våren!

Idag gick jag till tandläkaren och fixade sista delen (hoppas jag?!) av tandställningen. Började såklart dugga lite smått när jag gick till skolan sen men positiv som jag var fokuserade jag på att det i alla fall inte var kallt, vår vår vår på väg! Första lektionen skulle jag hålla tal. Vettefan om det gick bra men håller tummarna. På estetiskan satt jag och Alexandra (i vad vi trodde var ett någorlunda ljudisolerat rum) och sjöng julsånger. Läraren stod och rökte bakom byggnaden och hörde oss, hon trodde nog vi var.. annorlunda. Vilket vi kanske är.

Idag får vi även passa på att hurra för lille Loffe som äntligen vuxit upp och blivit en äldre pojke, hurra!

Med det sagt tackar jag för mig och beger mig mot sängen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0