mysigt pysigt

Håret klippt, färgning ikväll, ännu ett personalmöte avklarat, pluggar till provet, utvecklingssamtal imorgon, tränat, inte tränat, ska träna, fest på g, likaså jobb och påsklovet närmar sig med storsteg. 

Och mitt i allt detta ska jag nu bege mig till staden för att möta Bella. Vi ska hyra film och köpa lite gott sen ska vi hem till Fanny. De 2 ska färga mitt hår sen ska vi plugga historia och efter det blir det mys med film och en massa massa snack. Imorgonbitti sticker Fanny tills skolan vid 8 medan jag och Bella inte börjar förrän halv 10. Fint det eller vad säger vi? Det jobbiga med att sova borta mitt i veckorna är att jag har så lätt att glömma något viktigt hemma. På helgen gör det ju inget, man ska oftast bara hem och dö i soffan eller något. Men när man ska till skolan dagen efter är det kanske inte lika roligt att ha glömt deodoranten eller tandborsten? Dessa två vet jag i alla fall att jag har packat ner, duktigt Felicia.

Nu ska jag till bussen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0