sockersöt

Jag är sämst på att vara nyttig! Tanken var att jag skulle börja äta mindre onyttigt, bestämdes i lördags. Hittills har det gått så här bra:

Söndag: En halv godisbit (bra jobbar när pojken jag var med hade en hel påse)
Måndag: Ett halvt glas chailatte (Det kan vi överleva, men ändå..)
Tisdag: Kärleksmums + ganska onyttig mat

Började helt ok? Blir ju tyvärr bara värre och värre. Har i alla fall gått en del och ätit nyttigare frukost, får intala mig själv att det duger. Man lever bara en gång.

Idag umgicks jag med sessi. Fikade, gick på stan och pratade. Smög även på Måns när han provade jacka, tror inte han märkte oss överhuvudtaget för vi var så otroligt diskreta..  Mysigt dag var det. Sedan var det dans kl 5-7, hade missat massa så Nathalie fick leka lärare.

Nu sitter jag och skulle renskrivit engelsk-arbete som ska vara klart efter lektionen imorgon. Dock märkte jag att det inte ligger där det ska utan väntar på mig i skåpet, DAMN. Känns bra när det är ett grupparbete.. Så jag får jobba röven av mig på lektionen imorgon, förlåt gruppen! :)

Efter skolan imorgon bär det av till Malmö, shoppa (tveksamt, det är mig vi pratar om) och träffa David. Härligt att sluta 11.15 på onsdagar, då hinner man göra sådant man inte skulle i vanliga fall.

Anyway, jag har kanske halsfluss och ska nu sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0