weekendend

Helgen är över och jag sitter än en gång uppkrupen i sängen med datorn tryggt i knäet. Snart blir det till att lite snyggt avsluta helgen med film.

Har varit full rulle, i fredags hjälpte jag till på Stefans 50-års fest och igår provjobbade jag på Rökeriet i Åhus. Ska provjobba en gång till innan jag vet om det blir jobb eller inte, annars blir det väl ännu en sommar i kioskerna på Araslövs golfbana, ryser vid blotta tanken. 

Idag kom Måns hit och vi skulle göra chockadfondue som jag väntat på i två veckor. Tyvärr gjorde jag något fel och chokladen blev smulig istället för såsig.. Omöjligt att doppa i och speciellt gott var det inte heller. Så tog chokladkaka från i fredags, grädde och åt frukten bredvid. Fungerade det med men kände mig aningen misslyckad ändå, haha. 

Imorgon är det måndag och jag tänker träna efter skolan. Dags att börja ta tag i det nu. Problemet är att varje gång jag säger det får vi sjukligt mycket läxor, eller blir jag sjuk, eller händer något annat som gör att jag inte kan. Blä på det, nu kör vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0