Beautiful Sunday och en grå himmel

Underbart att det äntligen blivit varmt, även om det då och då regnar och åskar. Hade grillkväll med tre mycket bra personer i fredags, grillade under tak och åt inne men när det slutade regna gick vi ut en runda. Var uppe i stan och träffade pojkarna. Vaknade upp till underbart väder, det blev våfflor till frukost hos Rebban!

Lördagkvällen spenderades med Alle, jag åkte inlines för första gången sen jag var ca 10 år.. Gick bättre än väntat, trillade inte en enda gång!

Nu har jag kommit hem från Alle, sitter och väntar på att en bra film ska komma flygande så jag kan mysa ner mig i soffan, kan inte tänka mig något bättre för tillfället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0