valborg + extra

Valborg blev riktigt trevligt, jag hade fasat för det värsta. Förfest hos Amanda, hatten av för henne. Senare bar det av till lokalfest i Ringelund. Trevligt värre tills vi började dra oss hemåt och insåg att mina vänner fått saker snodda. Sånt är så onödigt, drar ner stämningen på hela kvällen! Hat åt idioterna som tog sakerna!
Fler idioter var det på bussen hem. För det första var den överfull men polis och fältare var där och höll koll. Folk stod och bankade på rutor och tryckte på varje hållplats, till slut satte sig chauffören demonstrativt och läste Metro tills folk skärpte sig. Skön taktik, haha. Efter det gick färden helt ok. 

Under hela festen var det en hel del poliser som kom och kollade till stället. Folk kan tycka det är jobbigt, men det är faktiskt bra. Folk höll sig lugna och vi slapp oroa oss för en massa bråk. Tummen upp för trevliga poliser!

Idag var jag med Alle, krängde pizza, snackade skit och glodde på film. Senare begav vi oss till Filip för att umgås med folket och titta på ännu mer film. Vänliga som människorna är cyklade de från Hammar till stan enbart för att jag skulle slippa ta bussen. Då log jag.

Nu måste jag börja tänka på refrängen, imorgon är det dop för lille Edvin så ska gå upp vid halv 7.

Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0