week after week.

Äh, jag är dålig på att blogga..

Konserten blev bra, taggade till med kaffe och kaka. Myyysig stämning och mestadels bra musik. Om ni undrar.

Långhelgen kom och gick, var i Malmö med Måns och shoppiloppade lite. Bl.a en tröja jag tittat på 3-4 gånger men aldrig köpt. När Måns övergav mig för bättre sällskap (hihi) åkte jag till pappa. Hade en mycket mysig tid med honom. Tittade film, gick på secondhand, åt toast med choklad (inte så läskigt som man kan tro) var på bio osv. Tillbaka i Kristianstad, på lördagen, träffade jag Bella och Fanny. Nanade hos Fanny och hade en supermysig start på söndagen. Vi tog cykeln in till city och skulle sola. Synd att automat***skapet inte ville ta mina pengar så jag fick 10 minuter. Inte mödan värt.

Sedan tog jag mig till Emil och var med på hans kusins kalas, man tackar inte nej till kakor. Trevligt värre och på natten sov Måns här. Idag är jag trött, inte han. Han sov hela natten, jag sov halva. Det är inte rättvist men jag är glad ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0